Idag...

har jag varit på blomsterlandet och på ica maxi me mamma, såklart körde mamma rally med vagnen å tappade ut blomman mitt på vägen :P hahah å sen åkte vi hem å lekte, och mormor å morfar kom å hämtade en kruka med blommor som dom skulle åka ut å sätta på brors grav!<3 sen gjorde vi ss klar och åkte till Felix som hade kalas, men han fyllde den 21.a :) Grattis min lilla älskling du har blivit så stor :) Aprilia, gogumman, du är bäst! <3 Felix&Aprilia... mina ögonstenar! <3 sen har jag varit på vårmässan me mamma å älsklinegn å Meya :) sen åte vi hem...Fyller år om 2 dagar :DSaknar min lilla plupp Felix :) som Fyller 5 år på lördag :) Grattiis ;) Jossan kommer me Paket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0