Sommardag!



Mysig dag har edt varit idag :) det har varit som en sommardag :) vi har varit ute hela dagen :) Meya har lekt med alexander :) och vi har fikat och busat :)
Sen så har hon sovit å sen kom gammelmormor å gammelmorfar och senare christer :) så grillade jag å vi åt skitgod mat :) , nu har vi precis kommit in Igen :) haha vi ska fika :)

Tyvärr så när jag var inne i duschen så skulle mamma "passa" meya :) de gick ju inte så bra... hon satt å ritade i köket.. å efter en stund så kommer hon till mormor å säger, oj mormor jag hr klippt din tröja, då har hon hittat saxen å klippt i mormors finaste tröja..! Tråkigt, men sånt som händer om man inte är en nog bra barnvakt ;) HAHA

Jag älskar dig! <3


Saknar min älskling :) och imorgon fyller jag år :)

Kommentarer
Postat av: simone

gattis:D

2009-07-20 @ 14:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0