godkväll!

nu ska jag försöka mig på lite bloggning!
Jobbar natten och meya sover så sött så jag ska passa på att fördriva tiden med lite skrivande :)

Meya har äntligen flyttat hem, vilket känns helt overkligt men helt underbart!
Allt som har hänt är en mardröm någonting jag inte önskar någon.
Nu har det hänt oss och vi kommer att få leva med detta för resten av livet!
KÄNNS SURT!
Men vi älskar vår lilla tjej lika mkt om inte mer!

Meya har bott hemma i 2 dagar nu!
Vi har inte gjort så speciellt mycket, idag har arbetsterapeuten och kuratorn från habben varit här och kollat på huset och ev bostdsanpassning...
fikade och surrade lite!
Meya har fått sin nya vagn oxå. den varkar bra, förrutom att de blev punka 2 ggr på den idag. så en tekniker från hjälpis fick komma och laga den :P men de vart bra till slut, än så länge håller det!

kl 13 kom distriktssköterskan hit och vi gick igenom alla meyas tillbehör som vi beställer via henne, sprutor, sondslangar mm.
Fick veta idag att hon gick din distriktsköterske utbildning på nivrena då jag gick där och hon var med  skolsköterskan då jag kom in och berättade att jag var gravid ! hon hade tänkt så mkt på mig sa hon!
Lite roligt.

Jag har nyss kollat på en film " the notebook" Jag älskar den :)
Nu sitter jag bredvid min älskling som sover så gott i sin nya säng..
Hon har varit vaken sen 5:20 imorse och INTE SOVIT NÅGOT ALLS PÅ HELA DAGEN!


Mammas älskadeprinsessa!
Du har blivit så stor, 4,5 år och 120cm lång!
Tänkte lägga in en till bild på meyas rum då jag ändå håller på ! :)



en till...



vår provisoriska droppställning då vi inte har fått hem en riktig ! men de funkar ;)




Mitt hjärta just nu! <3

Hon sover med handskena på vänster hand och fotskenor på båda fötter!
Hon sover gott, hon har blivit van dem!

Tänkte fortsätta att skriva lite mer sen tror jag..!

/ På återseende


Kommentarer
Postat av: Roro

Lilla älsklingen :/ hoppas att det är bättre med henne <3

2010-12-18 @ 01:43:48
URL: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0