Jobbiga tider!

Stress stress stress, det är allt jag har att säga!
Näerå, men vårt liv är väldigt stressigt just nu, resan till Uppsala gick väl rätt ok, fast Meya hade jätteont och fick ligga med konstant morfindropp. Man slutade så tvärt med baklofentabletterna och plus att hon inte fick stesolid på 5 dagar.
Stackars lilla gumman hade ju abstinens... Inte så konsigt att hon Inte kunde sova på nästan 3 dygn :(
men hon fick stesolid och dom satte in baklofentablett och då vart det Meya igen!

Så vi kom hem i förrgårkväll, och resan gick bra hem, Honar åkte med Meya i ambulansen och hon sov nästan hela vägen!
Igår och idag har vi packat och slängt massa saker!



Våra garderober är tömda och alla köksskåp är tomma :)
Inte så himla mycket kvar att packa förrutom förrådet inne och på vinden :P



jag vet att jag vartit dålig på att uppdatera, men livet har varit rätt tungt just nu, och jag har varit på väg att gå in i väggen! ett antal gånger!
jag hoppas på ett nytt liv efter flytt!
Med min underbara och speciella familj! <3



Kommentarer
Postat av: KIKKI

gumman! ta hand om dig!! förstår att det är jättejobbigt :( hoppas flytten gör er gott iaf :) kramkramkram från mig och albin! <3

2010-12-03 @ 18:52:49
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Janni

Hej!

Har varit inne och läst massa på din sida...ni är otroligt starka hela familjen!

Har själv en liten son på 20 månader som redan gjort 5 hjärtoperationer, kan inte sätta mig in i eran situation, men vet hur det är att vara mycket på sjukhus...!

Har en liten fråga, hur tycker du sjukhuspersonalen är mot er?

Vi själva hade världens bästa och ibland kan jag undra hur människor hanterar situationen om man har folk runt om sig som man inte går ihop med?

Har ni som oss fått en speciallsjuksköterska som ni kan vända er till om Meya?

Viktigt tycker jag!



Massa kramar från mig

2010-12-03 @ 19:25:02
Postat av: ann-sofie bäckström

Du skall inte känna någon press över att du skall uppdatera hela tiden ta hand om dej och din familj det är det som är det viktigaste. bamse kramen

2010-12-03 @ 20:53:25
Postat av: Anna E

Känn ingen press att uppdatera här! Ta hand om dig, och akta dig för "duktig-flicka-syndromet". Prioritera det viktigaste, dvs dig och familjen och sånt som måste göras. Att flytta kan vara nog så stressigt bara det, men du har ju liksom en hel del annat i ditt liv just nu.

2010-12-05 @ 09:22:58
Postat av: Oscars mamma Marie

Prioritera det som är viktigast: ditt barn, dig själv och din familj.



Hoppas att flytten snart är avklarad så att åtminstone en sak kan lätta från dina axlar. Det är en väldigt tung period och det är alldeles för mycket som du måste klara av.



kram till er alla!

2010-12-06 @ 12:33:11
Postat av: Saga

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2012-03-18 @ 20:28:46
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0