Jul°°°

Gog Jul önskar vi er alla!

Gårdagen firade vi hemma hos oss tillsammans med gammelmormor, Båsse & Christer, Marcus ( min kusin) Urban & Ann-louise!
Morfar och Christina kom oxå förbi med lite klappar!
Meya var hyffsat nöjd, men rätt spänd igår.
Hon fick många julklappar, många spel & ljus & ljud leksaker!
Kändes jättejobbigt att fira denna jul, den förta efter att meya blev skadad!
men det gick bra ändå, vi åt god mat och hade det trevligt!
meya sov 2 timmar, tröttis tjej!
Nu ligger hon och har gympa på madrassen med mormor :)



Jag måste bara säga att jag har världens bästa mormor ! <3



Vi har bara myst på hela morgonen, både i vår säng och i Meyas säng.
Mamma och jag åt Julmat till frukost, fast klockan var 11 då :) så de vart som lunch!
Idag bryter vi av med TACOBUFFÉ till middag tillsammans med gårdagens gäster :)


Meya mitt lilla hjärta vad du har blivit stor, snart 5 år. du är så lång och så stor, det känns som att det nte var allt för länge sen du föddes och var så liten!
Allt du har åstdkommit under ditt liv, du är en undebar person som många har fastnat för!
Inte bara mamma som är kär i dig! lillbusen!
Dina ögon, dina händer, din mun, dina kinder och din haka, det är fortfarade samma Meya, du är lika vacker!
Jag älskar dig mest av allt.. Kanske mer nu än förr. jag har alltid tagit livet förgivet men det ska man inte göra...

Meya Emine Vestlund - Min prinsessa!



Jag älskar min familj!





Marie- har du någon blogg ? :)

Kommentarer
Postat av: marie

Hej på er!

Jag vet ju inte om frågan gällde mig, men jag länkade iaf till min blogg som jag tyvärr är dålig på att uppdatera. Men jag försöker bli bättre! Kul att höra att Meya ska börja dagis igen, tror det blir spännande både för henne o för de andra barnen!

Önskar er en fortsatt härlig julhelg! Kramar Marie

2010-12-25 @ 23:05:22
URL: http://busbrudarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0