JUL!

Hej hopp, jag börjar känna mig lite stressd över Julen...
Vi ska fira jul här hos oss, och vi blir ca 15 pers, då är det viktigt att veta vem som fixar vad... i matväg alltså.
Jag har ju fått havrekex av mormor och sen så har jag bakat knäck :) goda är dom!

Det som känns allra svårast är alla JULKLAPPAR!
jag vet ju en del jag ska köpa till släkt och vänner men det som känns svårast är ju till Meya..
Det är jättesvårt att veta vad hon har användnig av och något som kan uppskatta!
Märkte att hon uppskattade skrållandockan igår då den sjöng, då vart det en glad tjej :)
Måste ta en sväng till Birsta och göra kalrt med alla klapparna..
Undra vad Min Stora älskling ska få då! Smisk på stjärten och en påse med juleskum kanske° haha
Skämt å sido, jag vet faktiskt inte, SNÄLLA KOM MED TIPS!






På återseende



Kommentarer
Postat av: ann-sofie bäckström

Det kanske vore kul för meya med ljud sagor och barn skivor typ smultron och sång och mora träsk som är lite rörelse sånger också ett tips bara. kramis

2010-12-18 @ 18:35:16
Postat av: Emma S

Hej. Hittade precis till din blogg via min svärmors (lotta malm) facebook. Jag har ju aldrig träffat er men har så många gånger tänkt på dig och din familj. Vill skicka massor med styrkekramar till er! / Emma

2010-12-18 @ 20:11:42
URL: http://endaghosemma.blogg.se/
Postat av: Jennica

Hej. Jag känner er inte med följer din blogg. tänker mycket på er och tycker du är väldigt stark! några tips på julklappar kan jag ju iaf komma med Filmer. allt som har med ljud och ljus tror jag skulle vara något. även något hpon kan röra, tex docka, nalle, bollar. kläder är ju oxå ett tips ! En tv eller Cd-spelare om hon inte har det på sitt rum. Hoppas ni får en trevlig Jul! Kram

2010-12-18 @ 20:49:05
URL: http://jennicaohmans.blogg.se/
Postat av: Siw

Hej, jag känner inte heller er men kikar in ganska ofta. :-) Jag har jobbat i några år med svårtsjuka och handikappade barn, som assistent. Jag vet att det är väldigt uppskattat med gosedjur som man kan trycka på så dom vibbrerar och låter, lekplaneten har en nalle med massor med knappar på, den är väldigt uppskattad. Ha en fin jul.

2010-12-20 @ 13:20:33
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Oscars mamma Marie

Mina tips är:

Gosig nalle

Taktilbollar de finns t ex på varsam.se

Sagoböcker (läs, läs, läs för henne även om du inte vet att hon förstår - jag tror hon förstår allt!)

Cd-skivor



Leksaker som låter och är riktigt färgstarka (även om det känns motigt att köpa leksaker som är för småttingar). T ex en mobil som snurrar över sängen (för att stimulera synen), en sån där leksak med fyra pop-up djur med en knapp, ett vred, en knapp man ska sjuta åt sidan eller andra leksaker från Fisher Price. Vi vill ju att hon ska bli nyfiken på det som händer.



Siws förslag ovan var jättebra!



2010-12-20 @ 20:20:18
Postat av: josefin vestlund

Tack allihopa för alla fina tips!

2010-12-22 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0