Julen är slut!

hejsan :)
Julen är över, känns faktiskt skönt.. så mycket stök att hålla på med!
Idag har faktiskt Meya jag och Theres varit till birsta, vilket gick bra, köpte ett par snöskottarskor til både mig och Honar :)
En ny mössa till mig en tröja från Gina och 2 par trosor :) välbehövligt!
Ja sedan vart de en resa till till birsta efter jobbet, och då köpte jag någon jag velat köpa i flera år,
En system kamera, rätt enkel  ( Canon Eos 1000D )
Fina bilder, kolla här :)





Min Gogumma!



Julgranen!



Soffan/fönster



Älskade Meya!



Vackraste!<3



Flinar :)



Meya busar med Lotta! ( assistent )




Meya och Favoriten BÄBÄ :)



Meya är nu nybadad och ren :)



Myshörnan i vardagsrummet!



Sist men inte minst, Julgranen och TV + Bänken :)


Hoppas att ni njuter av bilderna :) det gör iaf jag:)



Kommentarer
Postat av: Roro

Vilka fina bilder, hoppas att det är bättre med Meya, lilla sötnosen.. Pussa henne ifrån mig.. Tänker på henne varje dag, kan förstå att det är jobbigt men huvudsaken är att hon mår bra..



Vi va i samma avdelning i sundsvalls sjukhus.. Jag va bara där över helgen för min son hade fått feber/förkylnings astma.. Skulle va trevligt att få träffa er nån dag.. Jag bor oxå i Sundsvall..

Ta hand om er kram

2010-12-27 @ 21:18:16
URL: http://gjb.blogg.se/
Postat av: ann-sofie bäckström

Det är så härligt att se glädjen och närvaron i Meyas ögon igen jag är så glad för er skull att hon blir bättre och bättre. Sen vill jag också passa på att säga att ni har ett jättefint hus blir lite avis på det ;)

Men ni är värd det bästa efter allt som hänt. kramisar

2010-12-27 @ 21:35:48
Postat av: marie

hei josefin! Det er så himla kul å se bilder av Meya, Hun ser så fornøyd og glad ut, og det syns så tydelig på bildene at hun har utviklet seg så enormt fra i sommer. god jul og godt nytt år til dere alle! Tenker på dere! klem fra marie m/fam

2010-12-27 @ 23:25:20
Postat av: Oscars mamma Marie och mormor

Vilka fina bilder! Det märks att Meya har utvecklats och mår mycket, mycket bättre. Ögonen! Vilken klar blick! Hon är ju helt klart med.



Ge henne beröm för allt hon kan nu och berätta för henne om Oscar som också kämpar och ligger på en likadan röd yogamatta och gör korsövningar/ strechar och får massage allt för att hans olydiga armar och ben ska bli bättre.



Vi tror på Meya! kram från Oscars mamma och hans mormor

2010-12-27 @ 23:32:33
Postat av: Annica

God fortsättning!



Jättefina bilder på Meya och ert julfina hus!



Gardinerna ni har i vardagsrummet har jag varit sugen på att köpa jättelänge och nu när jag ser vilket fint fall det är så blir det nog ett köp framåt vårkanten!

2010-12-29 @ 16:27:32
Postat av: Anna E

Jag instämmer med de som skrivit här ovan: så härligt att få se Meyas vackra leende och hennes klara blick. Det syns så tydligt att det hänt mycket med Meya sedan i somras.



2010-12-30 @ 22:29:56
Postat av: Cissi

Tänkte precis som de ovan skrivit att Meya ser ut att vara mycket mer med, med blicken nu. Vackra ögon. Fina bilder. Hoppas nya året blir bra för Er.

2010-12-30 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0