KORTIS!

Nu kommer jag med ett kort inägg, IGEN!
Känner att det är bättre än ingenting.
Igår var vi på Örtagården och firade Lucia!
Danne bjöd med oss, jättekul att få komma utanför sjukhuset med Meya utan att vara på habben!
Meya var supernöjd!



Meyas sår har dragit ihop sig hyffsat bra, vi har satt stripes  nertill för att det ska dra ihop sig bättre!

Vi stortrivs i huset!
Jag kommer med bilder då jag hittat en bra kamera att knäppa med! ;)

Önskar att det fanns fler timmar på dygnet ochmer ork!
Men de ska bil bättre, det lovar jag!
Jag vet att familjen och välmåendet är viktigast!
Men för mig så känns det bra att få skriva av mig!
en stor del av bearbetningen!
Tack till alla som bryr sig!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej på er!

Jag heter Kicki och har följt er ett tag via din blogg. Har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, men vill i alla fall ge mig tillkänna :-)

Arbetar som pers ass åt en flicka och jag kan ändå bara ana vad ni går igenom.

Kom ihåg att andas och ta hand om varandra i allt vad ni går igenom...

En massa varma kramar till er och fina Meya!

2010-12-12 @ 23:49:56
URL: http://boxerifamiljen.wordpress.com
Postat av: Daniel

Det var kul att ni ville följa med mig dit.

Jag hade det dubbelt så trevligt stund Lucia och att du meya och Honar kom.

Ibland kan små saker sprida glädje.

Vi syns snart igen.



Kram

Daniel

2010-12-13 @ 06:10:36
Postat av: Oscars mamma Marie

Vilken sötnos! Skönt att ni hann fira lite Lucia tillsammans mitt i allt flyttkaos.



Vi hade precis flyttat när O blev dålig. Det var fullkomligt galet när vi sedan flyttade hem från sjukhuset. 3 små barn, kartonger och lådor överallt. Sondmatning och hjälpmedel. Sömnbrist. Oro. Röra, röra, röra. Infekterade operationssår som skulle läggas om varje dag. Stress! I flera veckor(månader?) sov vi utan sängkläder för vi hann aldrig tvätta eller bädda. Det var crazy, utan dess like. Det blev bättre och mindre stress med tiden, men i ärlighetens namn är livet fortfarande väldigt mycket "kämpa, kämpa" fortfarande.

2010-12-14 @ 12:35:27
Postat av: KIKKI

men tack gumman, vad kul att höra! :) jo, dom brukar ju vara snåla på sånt där, så det är bra att han får göra det verkligen! :) härligt att ni trivs i huset, förstår att det känns otroligt skönt! Krama meya från mig och Albin! :) Sköt om er!!! <3

2010-12-15 @ 08:26:26
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0