Meya är hemma!

Gud så skönt!
Dagen började tidigt då ja vaknade ett antal gånger i timmen då jag har fått nackspärr :( ONT!
Mamma kom hit och jag duschade och sedan åt vi frukost. kl 10 åkte vi upp till sjukhuset och beställde alla Meyas mediciner på apoteket och det skulle ta tid, så v i åkte till birsta och köpte ett kylskåp som nu står i personalrummet.
Köpte även förvaringslådor där assistenterna kan förvara saker.
Upp till avdelningen och tackade av personalen med en fin Julkorg!
Kändes lite sorgligt att krama om alla för att säga hejdå.
Men Hur underbart som helst.
Meya har avrit på habben idag, skulle vara i stjärnero, men de hann hon inte med då dom skulle prova ut Meyas nya vagn som hade kommit till Habben :) ÄNTLIGEN bara sådär efter nästan 3 månader.
när meya och hennes 2 assistenter kom hem från habben ( till huset) så hade dom inte vagen, med! det var punka! :(
LAGOMT LESS!
Men Meya kom hem till oss ca 15:20 och då sov hon i vagnen lillgumman! jobbigt att åka bil!
Honar kunde inte låta bli att väcka henne för att berätta att vi var hemma, i huset som vi ska bo i , hemma på riktigt.
Hon har suttit uppe i sin "stol" och varit helnöjd!
Mamma Thomas, mormor morfar och christer har varit här med oss och ätit middag och tårta!
KLART DET SKA FIRAS DÅ MEYA KOMMER HEM!

5 månader på sjukhus..
Finns inga ord, jag är så glad, lycklig!
Tackar alla som stöttat oss och som fortfarande kommer att göra det!
Alla som kommenterar bloggen, Tack! jag blir superglad och peppad.. även om ni inte ser det ;)

Det kommer kanske bilder imorgon på Meya som jag knäppt idag, ska lägga in dom på andra datorn bara...
Nu sovdags. Tidig morgon imorgon på arbetsterapeut och kurator kommer från habben och ska kolla hur vi har det!
Meya somnade 20:30 JÄTTETRÖTT tjej!
kram på er alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: marie

velkommen hjem Meya!!!!

2010-12-18 @ 00:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0