Meyafonden!

Beskrivning:
En stödfond för dig som vill hjälpa Meya så att hennes framtid blir så bra som det går.

Meya drabbades den 11 Juli 2010 av ett hjärtstopp då hon nekades vård på sundsvalls sjukhus.
Meya hade ett hjärt- och andningsstopp som varade i ca 15-20minuter som i sin tur orsakade en svår hjärnskada.
Vilka funktioner hon kommer att kunna återfå eller hur hennes liv kommer att se ut i framtiden vet ingen någonting om ännu. Men med denna fond vill vi kunna ge Meya en chans till ett så bra liv som det bara går.
Med dessa pengar har vi valt att ge Meya en saccosäck och en massa andra ljus/ljud som kan stimulera henne till börbättrig i hennes liv!
(stjärnhimmel i taket / projektor mm)
För er som är nya läsare så kan ni läsa mer om själva händelsen på:
http://[email protected]/

Meyas fond.
Handelsbanken
Clearingnummer: 6341
Kontonummer: 512 828 873

DU kan göra lite som betyder så MYCKET!
TILLSAMMANS KAN VI GÖRA SKILLNAD I MEYAS LIV!
Gruppen Meyafonden finns även på facebook, gå med du oxå!
Där finns mer information om hur du kan gå till väga när du ska föra över pengar!

1.FRÅN HANDELSBANKEN- Då måste man göra enligt bilden nedan!




Från alla andra banker så kan man göra en vanlig insättning eller överföring!
Vid frågor kontakta mig genom att kommentera detta inlägg!

GE MEYA EN JULKLAPP! ETT BÄTTRE LIV!
<3

(jag blir väldigt glad för kommentarer!)
Tack på förhand,






Kommentarer
Postat av: Anki Olsson

Jag kommer att sätta in lite pengar från januari månad.Kram på er.

2010-12-23 @ 00:26:41
Postat av: Annica

Hej!



Jag har följt allt som stått i ST kring Meya och på djupet förfärats av allt som drabbat henne. Har inte vetat om att du bloggar! Jag kommer också att sätta in en slant så snart julhelgen är över.



Jag önskar er alla en varm och kärleksfull jul!

2010-12-23 @ 16:37:06
Postat av: Jenny

Hejsan Josefin!



Jag, min dotter Julia och Katarina, har fått äranan att träffa er på avdelningen. Vi var ofta samtidigt i fikarummet. Jag är vekligen glad för Meyas skull..

Jag hoppas att ni kommer att få en fin jul tillsammans med era nära och kära. Jag har ofta tänkt på er sen Julia fick åka hem. Jag har själv fått vara med om sjukhusets klumpighet. Om inte jag hade legat i hade hon inte levt idag. Jag har lärt mig att man måste stå på sig, för att läkarna ska förstå att det inte är bra med ens barn.

Jag önskar er allt gott, mitt i allt jobbigt!!



Jag kommer att sätta in en slant efter januari.



Många kramar från mig och Julia så här i juletid.

2010-12-23 @ 17:10:04
Postat av: Malin (på 45:an)

Gör så ont i hjärtat att veta vad ni gått igenom! Ni är fantastiska som orkar!!

Hoppas att ni får njuta av julen och att Meya fortsätter att utvecklas positivt!

Hälsa mormor så gott!!



Kram!

2010-12-23 @ 19:47:36
Postat av: Camilla Hedman

Har hittat hit till bloggen via ST och vi känner er inte men har följt er kamp och tårarna har runnit över erat öde. Men kämpen Meya är stark och tänk vilka framsteg hon gjort :)



God Jul och stort Lycka Till i framtiden...



Kramar från Milla & lilla Liv

2010-12-24 @ 13:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0